وزیر علوم بیان کرد: تدریس در دانشگاه و مدارس یک تخصص است و فعالان این حوزه باید مهارت کافی را داشته باشند و تنها مدرک کافی نیست، بلکه طرح سوال، شیوه ارتباط با استادان و دانش آموزان و ... مهم است تا تاثیر گذاری زیادی را شاهد باشیم و لازم است که برای آن‌ها کلاس‌های تخصصی را برگزار کنیم و در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشیده ایم که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی تحلیلگران معتقدند که دولت سیزدهم به دلیل شرایط خاص چند وقت اخیر، راهی جز محافظه کاری ندارد و نمی‌خواهد کوچکترین زمینه‌ای را برای ایجاد بی ثباتی ولو به صورت حداقلی فراهم کند.
بارسلونا در دو سال گذشته 13 بازیکن را بدون صرف یک یورو خریده است و برخی از آنها نیز بسیار درخشان کار کرده اند.
مصطفی آجورلو درخصوص اتهامات مربوط به هزینه 700 میلیاردی استقلال به برخی ابهامات پاسخ داد.
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که با همراهی وزارت ورزش بزودی اتفاقات پشت پرده مثبت شدن تست دوپینگ دو تکواندوکار رو خواهد شد.
رسانه‌های جمهوری آذربایجان امروز در ادامه ادعا‌های خصمانه و نفرت پراکنی علیه کشورمان مدعی شدند پرچم ایران از جلوی سفارتخانه ایران در خیابان بنیاد سرداروف باکو برداشته شده است.
وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی درباره بدحالی برخی دانش آموزان ارائه داد و گفت: فرزند من مدرسه دولتی درس می‌خواند و همچنان در کلاس حاضر می‌شود.
برخی از مطالعات انسانی نشان داده اند که مصرف برخی از باکتری‌های روده به‌عنوان مکمل‌های پروبیوتیک ممکن است باعث بهبود اضطراب و افسردگی شوند. با این وجود، به گفته کارشناسان خیلی زود است که بخواهیم از پروبیوتیک‌ها برای سلامت روان استفاده نماییم.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین و هوشمندسازی برای کشف جرم گفت: برخی از مجرمان توانایی بسیاری در اختفای جرم خود دارند و برهمین اساس دستگا‌های پلی گرافی مغزی ساخت داخل برای کشف جرم به کار گرفته شده است و برای کشف دروغ به کار گرفته شده و در موضوعات خاص و حاد اگر مجرمان دروغ بگویند مشخص می‌شود.
بعد از این همه سال همزیستی و تجربه حضور در ۵تورنمنت مختلف، می‌توان برخی از باور‌های رواج‌یافته پیرامون کارلوس را مورد بازبینی قرار داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس برخی نقاط استان شامل شاهرود، افتر و شهمیرزاد در برخی مقاطع تحصیلی فردا با تاخیر آغاز به کار می‌کنند.
صبح چهارشنبه دختران دانشجو در شهر‌های متفاوت افغانستان راهی دانشگاه‌ها شدند، اما یا از ورود آن‌ها به ساختمان دانشگاه جلوگیری به عمل آمد یا به دستور نیرو‌های طالبان آن‌ها از داخل کلاس‌های درس به بیرون هدایت شدند. در برخی ویدیو‌های منتشر شده در فضای مجازی دختران دانشجو در حالی که پشت در دانشگاه مانده‌اند یکدیگر را در آغوش کشیده و گریه می‌کنند. در چند ویدیو دیگر دختران دانشجو اقدام به شعار دادن مقابل دانشگاه کرده و فریاد می‌زنند تحصیل را سیاسی نکنید.
رویای اصلی لیونل مسی فتح جام جهانی است اما شاید در کنار آن به برخی جوایز فردی نیز فکر می کند.
رحیم پور ازغدی با بیان اینکه برخی از مردم بی‌اعتماد شده‌اند، گفت: بی‌اعتماد‌ها می­‌گویند هرچه گفته می­‌شود، دروغ است. در همان قضیه شاهچراغ برخی گفتند که کار خودشان بوده است. برخی از افرادی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، مریض اند، اما بقیه بی‌اعتماد اند. در اعتراضات اکثرا بچه بودند و طبق گزارشات، در جیب یک سوم آنان گل پیدا شده است. در اعتراضاتی که در دانشگاه‌ها شکل گرفت، صحنه‌هایی دیده شد که در ایران و دنیا بی‌سابقه بود. حدود ۹۸ درصد دستگیرشدگان، همان ابتدا ابزار ندامت می‌کردند.
علی بهادری جهرمی درباره برخورد درون دانشگاهی با برخی دانشجویان گفت: فرایند‌ها و سازوکار‌های درون دانشگاهی ظرفیت‌های کافی را برای پیشبرد علمی و نظم و انضباط دارد و باید اجازه داد این موضوعات درون دانشگاهی انجام شود و دولت هم استقلال دانشگاه‌ها را محترم می‌شمارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با وجود اشتباهاتی که برخی بازیکنان تیمش داشتند در کنفرانس خبری به تمجید از آنها پرداخت.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما درانتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی غفلت کرده‌ایم و به همین دلیل امروز آمریکایی‌ها گاهی اوقات توانسته اند، خود را به‌عنوان منجی کشور ما در ذهن برخی از نوجوانان نشان دهند.
برخی الخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند.
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده که دانشجویان کارشناسی دارای ثبت‌نام در دروس تحصیلات تکمیلی امکان استقرار در خوابگاه و تردد به داخل دانشگاه جهت شرکت در کلاس‌های حضوری را خواهند داشت.
خبرگزاری دولت (ایرنا) درباره تجمعات روزگذشته در تهران نوشت: فضای حاکم در تجمعات دانشجویی درون دانشگاه‌های تهران فضایی آرام و به دور از آشوبگری و خسارت به اموال عمومی بود، با اینحال در برخی موارد، معترضین اقدام به سر دادن شعار‌های تند و هیجانی نیز می‌کردند.
دبیر پیشین فدراسیون شمشیربازی با ابراز امیدواری از اینکه این رشته به شرایط آرام و آرمانی قبل بازگردد از سرپرست فدراسیون خواست که مشکلات درون خانوادگی را حل کند.
دبیر پیشین فدراسیون شمشیربازی با ابراز امیدواری از اینکه این رشته به شرایط آرام و آرمانی قبل بازگردد از سرپرست فدراسیون خواست که مشکلات درون خانوادگی را حل کند.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جانشینی مقام معظم رهبری تداوم انقلاب است که برخی دوست داشتند، این صراط مستقیم باقی نماند تصریح کرد: به دروغ می‌گویند جمهوریت پس از امام (ره) کم رنگ شد در حالی که جمهوریت، حضور مردم در سرنوشت خود است و در این چهل و سه سال، مردم پای صندوق رای آمدند و اکثر انتخابات پس از ارتحال امام خمینی (ره) بوده است.
منِ نوعی آبرویی در بین مجمع دارم و ممکن است برخی حرفم را گوش بدهد؛ اینها ترس دارند که طالقانی اگر حضور داشته باشد بتواند تاثیرگذار باشد.
آنها می گویند که اگر مردم با دولت و نظام همراه شوند همانطور که در جنگ همراه شدند، بزرگترین اقتصاد منطقه در ایران شکل می‌گیرد؛ به همین دلیل می خواهند جلوی کار را بگیرند و این کار را نیز از طریق فاصله انداختن بین دولت و مردم و ایجاد شکاف انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ